مقالات آموزشی

برند های تولید کننده لوله پنج لایه در ایران

برند های تولید کننده لوله پنج لایه در ایران

لوله پنج لایه یک نوع لوله پلیمری است که از ترکیب پنج لایه مختلف ساخته شده است. این لوله ها دارای  یک لایه آلومینیوم و دو لایه چسب هستند. لوله پنج لایه مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر فشار و دما

  • عدم رسوب و رشد باکتری

  • عدم نشت و نفوذ گاز

  • عدم اکسیداسیون و خوردگی

  • سبکی و قابلیت خمش

  • نصب آسان و سریع

  • قابل بازیافت

لوله پنج لایه در سیستم های آب سرد و گرم، گرمایش از کف، تاسیسات صنعتی، تاسیسات گاز، تاسیسات هوا و … به کار می‌رود. در ایران، بسیاری از شرکت ها و برند ها فعال در زمینه تولید و تامین لوله پنج لایه هستند که در این مقاله به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

نیوپایپ

نیوپایپ یکی از برترین برند های تولید کننده لوله پنج لایه در ایران است که به عضو شرکت صنایع گیتی پسند محصور مي شود. این شرکت با بهره گیری از دانش فنی، تجربه و تکنولوژی روز دنیا، محصولات با کیفیت و استاندارد را به بازار عرضه مي كند. نيوپايپ داراي استانداردهاي ايران، بين المللي، سرتيفيكيت، بيمه نامه محصول، گواهي فني مركز تحقيقات ساختمان، گواهي نامه هاي ايزو از آلمان است. نيوپايپ لوله هاي پنج لايه PEX-b-Al-PEX-b را با طول عمر بالا و دماي حداكثر۹۰ درجه سانتيگراد تولید مي كند كه در سيستم هاي آب سرد و گرم و بهداشتي، تأسيسات سرمايش، گرمايش و تهويه مطبوع، سيستم هاي گرمايش از كف، انتقال آب در رايزرها به كار مي رود. نیوپایپ همچنین اتصالات پرسی و کوپلی را نیز تولید می‌کند که با لوله های پنج لایه سازگار هستند.

 

آذین لوله

آذین لوله نیز یکی از برند های معتبر تولید کننده لوله پنج لایه در ایران است که به عضو شرکت صنایع گیتی پسند محصور مي شود. این شرکت با به کارگیری از دانش به روز و ماشین آلات روز دنیا توانسته است محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کند و تاییدیه و استاندارد های لازم را بدست آورد. آذین لوله دارای گواهینامه ISO از آلمان، گواهینامه انطباق محصول با استاندارد اتحادیه اروپا و کشور روسیه و تنها شرکت دارنده گواهی بهداشت از انگلیس است. آذین لوله لوله های پلی پروپیلن یک لایه و سه لایه را با رنگ سفید در بازار عرضه مي كند. جدیدترین محصول آذین لوله های ۳لایه آذین پلاس (آذین+) میباشند که یکی از با کیفیت ترین و منحصر به فردترین لوله ۳لایه در بین تمام برندها میباشد. آذین لوله نیز اتصالات پلی پروپیلن را نیز تولید می‌کند که با لوله های پلی پروپیلن سازگار هستند.

 

نیوفلکس

یکی از برند های مطرح تولید کننده لوله پنج لایه در ایران است که با بهره گیری از تجربه و دانش فنی، محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی را تولید می‌کند. نیوفلکس دارای گواهینامه ISO از آلمان، گواهینامه CE از اتحادیه اروپا، گواهینامه GOST-R از روسیه، گواهینامه SKZ از آلمان و گواهینامه TSE از ترکیه است. نیوفلکس لوله های پنج لایه PEX-b-Al-PEX-b را با طول عمر بالا و دماي حداكثر۹۵ درجه سانتيگراد تولید مي كند كه در سيستم هاي آب سرد و گرم و بهداشتي، تأسيسات سرمايش، گرمايش و تهويه مطبوع، سيستم هاي گرمايش از كف، انتقال آب در رايزرها به كار مي رود. نیوفلکس همچنین اتصالات پرسی و کوپلی را نیز تولید می‌کند که با لوله های پنج لایه سازگار هستند.

 

سوپرپایپ

سوپرپایپ نیز یکی از برند های پیشرو تولید کننده لوله پنج لایه در ایران است که در سال ۱۳۷۶ در جزیره قشم،کار خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات آغاز کرد. سوپرپایپ با به کارگیری از دانش فنی، تجربه و تکنولوژی روز دنیا، محصولات با کیفیت و استاندارد را به بازار عرضه مي كند. سوپرپایپ دارای گواهینامه ISO از آلمان، گواهینامه CE از اتحادیه اروپا، گواهینامه GOST-R از روسیه، گواهینامه SKZ از آلمان و گواهینامه TSE از ترکیه است. سوپرپایپ لوله های پنج لایه PEX-b-Al-PEX-b را با طول عمر بالا و دماي حداكثر۹۵ درجه سانتيگراد تولید مي كند كه در سيستم هاي آب سرد و گرم و بهداشتي، تأسيسات سرمايش، گرمايش و تهويه مطبوع، سيستم هاي گرمايش از كف، انتقال آب در رايزرها به كار مي رود. سوپرپایپ همچنین اتصالات پرسی و کوپلی را نیز تولید می‌کند که با لوله های پنج لایه سازگار هستند.

 

پلیران

پلیران یکی از برند های معروف تولید کننده لوله پنج لایه در ایران است که با بهره گیری از دانش فنی، تجربه و تکنولوژی روز دنیا، محصولات با کیفیت و استاندارد را به بازار عرضه مي كند. پلیران دارای گواهینامه ISO از آلمان، گواهینامه CE از اتحادیه اروپا، گواهینامه GOST-R از روسیه، گواهینامه SKZ از آلمان و گواهینامه TSE از ترکیه است. پلیران لوله های پنج لایه PEX-b-Al-PEX-b را با طول عمر بالا و دماي حداكثر۹۵ درجه سانتيگراد تولید مي كند كه در سيستم هاي آب سرد و گرم و بهداشتي، تأسيسات سرمايش، گرمايش و تهويه مطبوع، سيستم هاي گرمايش از كف، انتقال آب در رايزرها به كار مي رود. پلیران همچنین اتصالات پرسی و کوپلی را نیز تولید می‌کند که با لوله های پنج لایه سازگار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *